Košík v klubu Plná péče přidal pro seniory další dotované zboží

Z obavy před koronavirem nakupují senioři stále více online. Klub Plná péče, který provozuje online supermarket Košík.cz ve spolupráci s Kontem Bariéry, pro ně proto do nabídky zařadil nové dotované produkty.

Zároveň proškolil své telefonisty, s jejichž prostřednictvím objednávají, aby pomohli tlumit případnou paniku a dokázali seniory odkázat na potřebné informace. Již rok a půl nabízí online supermarket Košík.cz seniorům a držitelům průkazů ZTP možnost nakupovat online za zvýhodněných podmínek. Jeho nákupní klub „Plná péče“ garantovaný Kontem Bariéry přináší nejen dopravu zdarma, ale také základní potraviny nebo drogistické zboží za Košíkem dotovanou cenu.

Právě počet těchto položek nyní Košík výrazným způsobem rozšiřuje a zároveň zvyšuje jejich slevu – průměrně členové klubu nakoupí o 36 % levněji, než je běžná cena v obchodě. Základní sada potravin a potřeb pro domácnost se rozšiřuje z původních deseti na třicet položek. Nabídne například rohlík za korunu, půlkilový chléb za 9,90 Kč, brambory za 14,90 Kč, cibuli za 11,90 Kč nebo 36 dávek kvalitního pracího prášku za 169,90 Kč.

Klub funguje pro všechny závozové oblasti – ty v současnosti pokrývají skoro 1,2 milionu domácností včetně nově pokrytých měst, jako je Mělník, Mladá Boleslav, Nymburk, Poděbrady, Kolín nebo Kutná Hora. Aktivace klubového účtu probíhá přes zákaznickou linku, ověření průkazu ZTP či ZTP/P anebo věku narození na základě libovolného průkazu provedou kurýři až při předání nákupu. Objednávat a platit nákup online tedy může kterýkoliv rodinný příslušník. Kurýři mají zároveň na obsluhu seniorů vyčleněno více času a mohou jim kromě donesení nákupu na práh bytu případně pomoci i s jeho vybalením. Samozřejmostí je odnos vratných obalů. Pokud má senior s objednávkou online potíže, pomůže mu po telefonu asistentka.

Právě telefonní asistenti budou nyní proškoleni tak, aby dokázali seniorům odpovědět také na základní otázky týkající se případného pohybu venku a karanténních opatření. Cílem je maximálně tlumit paniku. V potřebných případech pak budou asistenti schopni propojit seniora s odbornou pomocí.

„Počet seniorů, kteří se spoléhají na online nákupy potravin dlouhodobě roste. V posledních týdnech navíc zaznamenáváme celou řadu nových zákazníků nad 65 let, kteří se k nám dostali právě pod tlakem celospolečenského dění. Chceme jim situaci co nejvíce ulehčit a mimo jiné se postarat i o to, aby je nákup u nás stál díky dotacím na základní potraviny ještě méně než v běžném obchodě,“ zmiňuje Tomáš Jeřábek, CEO Košík.cz. „Zároveň víme, jak je pro seniory sociální kontakt důležitý. Naši asistenti jsou tedy připraveni při zajišťování objednávek odpovídat i na základní dotazy spojené s koronavirovou nákazou a státem nařízenými opatřeními. Čistě lidsky jsme připraveni na to seniory uklidnit, odkázat je na potřebné informace a pokud to bude třeba, propojit je také s další odbornou pomocí.“ Více na: https://www.kosik.cz/stranky/plna-pece

 Marta Molínová

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *