Legendární značka zmrzliny Polárka je opět tady

Po 69 letech se na český trh vrací legendární značka Polárka, která přináší čtyři zbrusu nové výrobkové řady zmrzlin. Polárku si jistě mnoho z nás pamatuje, protože svého času byla ikonou mezi zmrzlinami. Málokdo už ale ví, jaký příběh stojí za vznikem této značky.

„Polárka byla úplně prvním mládětem ledního medvěda, kterého se kdy v zoo celosvětově podařilo odchovat až do dospělého věku. Byla v té době velmi populární a stala se jedním ze symbolů pražské zoologické zahrady. Pražské mrazírny proto využily její ohromné popularity a začaly v roce 1949 do obchodů dodávat zmrzlinu s jejím jménem i obrázkem. Polárka se tak stala dodnes užívaným synonymem pro zmrzlinu, i když od jejího vzniku uplynulo už 69 let,“ říká Martin Kincl, marketingový ředitel značky Polárka.

O velké popularitě značky Polárka v té době svědčí i to, že byla často zmiňována ve filmech nebo muzice. Za zmínku určitě stojí film „Zpívající pudřenka“ nebo písnička „Maluj zase obrázky“, kde Hana Zagorová zpívá: „Proč mi někdy nekoupíš třeba Polárku“.

Byť by se někomu mohlo zdát, že po roce 1989 tyto výrobky vymizely, není tomu tak.  I po revoluci se stále výrobky Polárka na trhu objevovaly, jen ne v takové míře, jako dříve. Nicméně v letošním roce plánuje značka Polárka velký comeback a dostane zbrusu novou tvář. Dojde k inovaci loga, kde i nadále zůstává ve znaku původní ikona – medvědice Polárka. Polárka ale nabídne zákazníkům i čtyři nové výrobkové řady a představí v nich celou řadu nejrůznějších zmrzlinových dobrot. Ty zákazníkům nabídnou, jak klasické, tak i zcela nové a moderní výrobky. Určitě je na co se těšit.

 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.