Jedna z největších GymBeam značek se dočkala dlouho očekávaného faceliftu. BeastPink, který cílí hlavně na ženy a jejich potřeby, mění nejen svou vizuální podobu, ale přichází i s novým claimem Be your own kind of beautiful.
BeastPink má v GymBeam portfoliu své čestné místo a dlouhodobě se drží na druhé příčce nejprodávanější značky na jejich e-shopu. Produkty jsou vytvořeny tak, aby uspokojily i ty nejnáročnější potřeby žen a podpořily jejich výkony nejen při sportovních aktivitách, ale také ve volném čase. I proto mezi produkty dceřiného GymBeam brandu najdete kromě suplementů a doplňků stravy také fitness i volnočasové oblečení.
To všechno se v rámci nového rebrandu dočkalo zaslouženého faceliftu. “Bylo potřeba, aby značka BeastPink dospěla a z růžové slečny se stala sebevědomou ženou,” uvádí změnu Mária Cicmanová, CMO GymBeamu, a dodává: “Přicházíme s vysoce funkčním a sofistikovaným designem loga i produktů, který odpovídá moderním trendům a zajistí silný dojem od prvního setkání se značkou.”
Nová podoba obalů pro suplementy a doplňky stravy má navíc i funkční prvek. Produkty jsou rozděleny do dvou řad – růžový design získaly produkty pro krásu a well-being a šedý pak sportovní suplementy.
Představení nové podoby značky BeastPink proběhlo přímo v GymBeam Fitness Hubu v Karlíně. Na novináře čekal například workshop v režii Brain We Are. Samotného představení produktů se ujal Petr Loskot, GymBeam Food Scientist Technician, a produkty v novém kabátku najdete na webu GymBeam i vy.
Více o značce naleznete na instagramovém profilu @beastpink.official a novinky z Fitness Hubu naleznete na @gymbeam_prague .
O GymBeam:
GymBeam je s obratem přes 170 milionů eur za rok 2023 největším fitness e-shopem v regionu CEE. Zaměřuje se na prodej výživy pro sport a zdraví, zdravých potravin, sportovního oblečení a příslušenství. Ve svém portfoliu má více než 120 značek a tisíce produktů. Velkou část jeho tržeb tvoří vlastní výroba pod značkami GymBeam, VanaVita, BeastPink, STRIX a XBEAM.
Společnost od vzniku expandovala do dalších krajin Evropy. Momentálně působí na 16 trzích, mezi které kromě Slovenska a Česka patří například Maďarsko, Rumunsko, Chorvatsko, Bulharsko, Ukrajina, Slovinsko, Polsko, Německo či Itálie.
al
Foto: GymBeam