Čtyřčlenná rodina vzájemně provolá 280 minut, vhodný tarif uleví rodinnému rozpočtu

Ze statistiky společnosti Tesco Mobile vyplývá, že v rámci rodiny či skupiny přátel každý z účastníků provolá v průměru 70 minut za měsíc. V případě čtyřčlenné rodiny je to až 280 minut, které se při nevhodně zvoleném mobilním tarifu mohou nepříjemně odrazit v rodinném rozpočtu.

Druhý největší operátor na českém trhu se proto rozhodl letošní podzim zaměřit na novopečené maminky a nabídnout jim zdarma či za poloviční cenu SIM karty, které jako jednu z mnoha výhod přinášejí bezplatné volání v rámci vlastní sítě.
Řada žen při odchodu na mateřskou dovolenou přichází o svůj firemní telefon a SIM kartu, navíc se musí více ohlížet na cenu služeb. Předplacená karta je ideální variantou – majitelka se nemusí vázat operátorovi žádnou smlouvou a sama si rozhoduje o výši kreditu a způsobu jeho čerpání. S odchodem na mateřskou také výrazně stoupá počet provolaných minut, maminky chtějí zůstat v kontaktu se svým okolím, přestože musí trávit více času doma, zvyšuje se i potřeba komunikace v rámci rodiny. Podle údajů Tesco Mobile provolá měsíčně průměrná čtyřčlenná rodina vzájemně dohromady 280 minut, tedy 70 minut na jednu SIM, bezplatné volání v rámci vlastní sítě tak může rodinnému rozpočtu výrazně pomoci.
Tesco Mobile nyní v rámci uvítacích balíčků v porodnicích naděluje čerstvým maminkám zdarma SIM karty s nabitým kreditem ve výši 150 Kč nebo poukázky na nákup SIM karty se slevou 50 %. Při dobití kreditu ve výši alespoň 300 Kč pak mohou čerpat čtyři báječné výhody – bezplatné volání a SMS ve vlastní síti, levné volání za 1,50 Kč/minuta do ostatních sítí, bezplatný přístup k on-line hudbě a až 1000 Kč z dobitého kreditu zpět na nákupy v prodejnách Tesco.
„Jako maminka dvou malých dětí moc dobře vím, jak velká změna je odchod na mateřskou dovolenou. Najednou musíte hlídat každou korunu, ale zároveň potřebujete více než dříve komunikovat se svým okolím. Věřím, že naše nabídka novopečené maminky potěší a pomůže jim vyřešit alespoň jednu z tisíce drobných starostí, které je v průběhu mateřství čekají,“ říká Lada Franková, marketingová manažerka Tesco Mobile.