Češi za rok stráví nakupováním až 6 dní

Čechy a Češky čím dál tím více baví nakupování. Průměrně věnují výběru potravin bezmála tři hodiny týdně. To znamená, že za rok v obchodě stráví celých šest dnů. Těm, pro které je nakupování zábavou a zároveň chtějí ušetřit čas, nabízí maloobchodní řetězce alternativu v podobě  on-line nakupování. 


On-line nákupy šetří čas i přírodu
Podle aktuálního průzkumu opakovaně nakupuje potraviny přes internet už 14 procent lidí v Česku. Průměrná hodnota on-line nákupu je navíc vyšší než v kamenném obchodě, což potvrzují i prodejní data společnosti Tesco. A protože lidé v dnešní zrychlené době stále více přemýšlejí nad tím, jak naloží se svým volným časem, dá se očekávat, že počet těch, kteří na internetu objednávají potraviny, nadále poroste. Mnoho lidí se s on-line nákupy potravin teprve seznamuje, Tesco proto usiluje o to, aby zákazníci byli s jejich službou maximálně spokojeni a ocenili její výhody. Výrobky, jež typické modro-bílé dodávky rozvážejí do domácností, vybírají proškolení nákupčí stejně pečlivě, jako by je kupovali sami sobě.
Nakupování potravin on-line šetří čas, energie i přírodu. Ve virtuálním prostředí se mění i nákupní chování. Návštěva on-line obchodu kupříkladu nevyžaduje sepisování nákupního seznamu, zákazníci do svého elektronického košíku dávají zkrátka to, co jim doma v lednici či ve spíži právě chybí. Speciálně upravené dodávky společnosti Tesco jsou navíc vybaveny chladicím a mrazicím prostorem, který zabraňuje znehodnocení potravin náchylných vůči teplotním výkyvům.
Nákup až ke dvěřím
Služba Tesco Potraviny on-line je v současné době dostupná pro víc než 4 miliony obyvatel České republiky v celkem sedmi krajích. Nakpovat přes internet také mohou lidé v regionech Praha, Brno, Mladá Boleslav, Kolín, Hradec Králové, Pardubice, Liberec, Jablonec nad Nisou, Plzeň, Břeclav, Hodonín a Benešov. „Rozvoz nákupů probíhá každý den v týdnu, a to ve dvouhodinových časových oknech od 8 do 22 hodin. Řidič modro-bílé dodávky přiveze celý nákup až ke dveřím, což ocení zejména hendikepovaní nebo starší lidé, ale také rodiče vytížení péčí o potomky,” říká Peter Koubek, manažer e-commerce ve společnosti Tesco a dodává: „V případě, že zákazník není s některou z dovezených položek spokojen, může ji bez obav předat zpět řidiči. Zaúčováno je vždy jen zákazníkem reálně prevzaté zboží.”
Standardní cena dovozu potravin prostřednictvím služby Tesco Potraviny on-line začíná od 49 Kč, o její výši rozhoduje hodina, kterou si klient pro obdržení nákupu zvolí, a naopak nezávisí na množství a ceně objednaného zboží nebo lokalitě. Nákup lze zaplatit on-line předem, případně částku uhradit platební kartou řidiči při po převzetí zboží. Aktuální nabídka nyní novým zákazníkům Tesco Potraviny on-line umožňuje získat první nákup se slevou až 500 Kč.
Nakupování potravin on-line zažívá boom a dává lidem možnost trávit svůj volný čas podle svých představ. Podle společnosti Tesco lze díky nákupům na internetu ušetřit až šest dní v roce, které klienti služby Tesco Potraviny on-line mohou strávit se svými blízkými a věnovat se tomu, co je baví a na co často složitě hledají čas.